Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Procedura zwrotu

Zwrot zamówienia krok po kroku

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu poprzez mail: kontakt@laio.pl

W Laio oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 14 dni! 

Krok 2: Wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej

Zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DPD. 

Naklej etykietę zwrotną na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. 

1) Nadaj paczkę w punkcie DPD

Sprawdź tutaj, gdzie jest najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.

LUB

2) Umów kuriera po odbiór paczki 

Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio z nami. 

Po pomyślnym umówieniu terminu odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową z potwierdzeniem oraz numerem zlecenia.

Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania przesyłki.

Jak przygotować artykuł do zwrotu?

  • Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę

  • Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę w miejscu starej etykiety

Krok 3: Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.


Zapisz się do Newslettera

Otrzymuj powiadomienia o nowościach i ofertach specjalnych.